2011. augusztus 29., hétfő

Töltött burgonya



Néhány nappal ezelőtt az üzletben felvágottért álltam sorba és megláttam a pulton egy receptes könyvecskét, ami reklámként szolgált, ingyen elvihető volt. Gyorsan átlapoztam, megakadt a szemem ezen a recepten, még aznap el is készítettem ebédre. A receptben nem szerepelt a darált hús, de gondoltam ártani nem fog, ha egy kicsit tartalmasabb lesz. Nagyon ízlett, máskor is fogom készíteni.

A Kifőztük magazin 2010/7 számában van egy ehhez hasonló recept, azt is ajánlom figyelmetekbe.

Hozzávalók:


  • 6 nagyobb krumpli

  • 6 szelet bacon

  • 25 dkg darált hús

  • 3-4 zöldhagyma

  • fél csésze reszelt sajt


  • bors

  • tálaláshoz tejföl
A krumplikat jól megsikáljuk és héjastul, 200 fokra melegített sütőben vagy mikrohullámú sütőben (krumplinként 6-7 perc alatt) megsütjük. Félretesszük néhány percre hűlni. Közben a darált húst zsírjára sütjük, tetszés szerint fűszerezzük, valamint a bacont is kisütjük és apróra vágjuk. A megsült krumplikat hosszában félbevágjuk, kivájjuk a közepét, sózzuk és borsozzuk. A bacondarabokat és a zöldhagyma szeleteket egyenletesen elosztjuk a mélyedésekben,



megpakoljuk a darált hússal is,




majd reszelt sajtot teszünk rá.



180 fokos sütőben addig sütjük, amíg a sajt meg nem olvad a tetején.



Melegen fogyasszuk, nagyon finom!


9 megjegyzés:

Bianka

Nagyon szeretejük, gyakori vacsoravendég. Csodásan néz ki

Petra

Tökéletes! :)))

Gerdi

Ha krumpli, akkor csak jó lehet!

Márti

Hasonlót én is szoktam, nagyon szeretem!

Nelli

Mi is nagyon szeretjük.Régen volt már, de most majd sor kerül rá.:-)

Borzási A. Kriszta

lementhetem? :)

Gál Edith

Nekem is nagyon tetszik!!:)

Edó

ez nagygon finom lehet!Én is tervezem káét napja a töltött burgonyát,csak más verzióban:)

Jade

Bianka, Marti, nem csodalom, hisz nagyon finom!

Petra, koszonom szepen!

Gerdi, mi is nagy krumplievok vagyunk :) Akarhogyan keszitve, biztosan elfogy.

Nelli, en is orulok, mikor valaki eszembe juttatja a reg elfeledett kedvenceket.

Kriszta, hat persze! Orulok, hogy tetszik. Nagyon egyszeru elkesziteni, biztosan izleni fog!

Editkem, orulok!

Edo, akkor lehet, hogy mar el is keszult? Megyek meglesni!

Related Posts with Thumbnails

Jade konyhája   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP