2010. október 13., szerda

Krumplis tészta - svábosan :)



Ez a krumplis tészta férjem kérésére úgy készült, ahogy édesanyja készíti:

2-3 krumplit héjastól majdnem puhára főz, meghámozza és apró kockára vágja. Egy kisebb hagymát apróra vág, olajon megdinszteli, pirospaprikát szór rá, majd ebben megforgatja a krumplikockákat néhány percig. A tésztát sós vízben puhára főzi, leszűri, majd beleforgatja a krumplit. Sózza, borsozza ízlés szerint és már lehet is fogyasztani. Savanyú uborkával nagyon finom, könnyű vacsora!


12 megjegyzés:

Tücsök Bogár

Én is hasonlóan készítem , csak áttöröm , de nem pürésítem a krumplit . Nagyon finom !

iri

Finom lehet a tesztaval, mi csak a dinsztelt krumplit szoktuk kesziteni.

Gál Edith

Mi is nagyon szeretjük! Nálunk Tamikám miatt "sápadtan" készitem, mert ő nem szereti pirospaprikával...De úgy is és igy is nagyon finom!
A tied nagyon jól néz ki!

Borzási A. Kriszta

ezt még én is megértettem:))

egycsipet

Nagyon guszta! :) Én ritkán készítem és most nagyon megkívántam!

Bianka

Dettó így készítem, csak török rajta egy kicsit. Hű nagyon guszta

Piroska

Koszi az otletet, hogy kockakra vagni. En nagy juku reszelon szoktam lereszelni. Katona mamam keszitette igy es apumnak mai napig a krumplis laska igy finom es en is szeretem.

Szemi

Nagyon guszta!
Nálunk is nemrégiben volt, bár én elötte nem főzöm meg héjában a krumplit. De biztos, hogy így még finomabb.

Névtelen

Szia Judit! Kaptál tőlem egy díjat, Majd nézz be hozzám! Éva

Gesztenye receptjei

Judith!

Nagymamám is így készítette.
Húúú, de régen késíztettem én is, jó ötletet adtál.

Jade

Koszonom szepen, hogy irtatok!Orulok, hogy eszetekbe juttattam. Valoban olyan egyszeru es finom etel, hogy kar lenne megfeledkezni rola.

Ezenkivul ahany konyha, annyifele elkeszites letezik. En altalaban mas modon keszitem, talan azt is felteszem majd egyszer :)

Névtelen

Én felkockázva főzöm, aztán villával töröm bele nagyjából a paprikás hagymába :) az magyaros? :D

Related Posts with Thumbnails

Jade konyhája   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP