2009. november 17., kedd

2 x 100

kép innen

Mivel ez a 100. bejegyzés, ezenkívül a következő rendszeres olvasó lesz a 100., szeretnék köszönetet mondani Mindazoknak akik rendszeresen látogatták vagy csak egyszer is benéztek erre a blogra.
.
Nem árulok el titkot azzal, hogy leírom: ez a blog úgy indult el, hogy újdonsült feleségként, mondhatni kezdő háziasszonyként Anyukámnak kezdtem el írni, illetve fényképezni a legújabb recepteket, sütiket amelyeket kipróbáltam. Egyben szerettem volna, hogy lássa hogyan sikerült 1-2 otthoni bevált recept, vagy éppen a legújabban felfedezett kedvenc sütemény. Így gyűltek a fényképek és a számítógépbe pötyögtetett receptek. Azután úgy döntöttem, hogy egy helyre gyűjtöm őket, így indult el a blog, amelynek olvasásához csatlakozott néhány ismerős, barátnő, majd sorban a sok kedves olvasó és hozzászóló.
.
Arra nem gondoltam, hogy valaha lesz 100 ember, aki kíváncsi lesz erre a blogra! Mégegyszer nagyon szépen köszönöm Mindenkinek a sok kedves hozzászólást, a látogatást, remélem ezután is szívesen benéztek majd erre!
.
Köszönetképpen, amint meglesz a 100. olvasó, 3 apró ajándékot sorsolok ki az olvasók között.
.
További jó sütést, főzést, b(l)ogozást - ahogy Férjem mondaná :)


25 megjegyzés:

Alíz, Erdélyből

Gratulálok! És nem mintha az előkelő 100. helyet föltétlenül magamnak akarnám, de meglepve vettem észre, hogy noha többször is jártam nálad, még nem regisztráltam rendszeres olvasóként. Hát most megtettem. :)

lúdanyó

Gratulálok! :)

Maresz

Szivből gratulálok! Mikor ifitalálkozókon láttalak valamikor régen, nem sejtettem milyen ügyes szakácsnő rejlik benned:))! Csak igy tovább!

szepyke

Gratulálok, teljesen megérdemelt mindkét, és majd a 100.000 letöltés is az lesz. Sokan szeretjük az oldaladat!:)

H. Mária

Szeretek itt nálad "barangolni". Mária :D

Reni

Én is azért kezdtem el írni a blogot, hogy anya lássa lássa, hogy miket csinálok és ha valamihez kedvet kap, lássa bármikor meg tudja nézni a receptet. Aztán én is kezdtem egyre komolyabban venni a blog dolgot, most épp egy szakácskönyvet állítok neki össze a fotóimból és receptjeimből karácsonyra (már több, mint 100 oldalnál tartok :)
Szerettem én az előző blogod is, alig vártam a fejleményeket az esküvővel (pláne a ruhával!) kapcsolatosan és örülök, hogy követhetem a konyhai tevékenységed is ;)

egycsipet

Gratulálok! :))

Vesta

Legyen 101 ! :)

Kiskukta

Gratulálok! Szép számok, de mindez a te érdemed!

mandy tarragon

gratulálok én is :)

Thrini

Gratulálok! Itt a 103. olvasód. :))

Süti Bazár

Judith, szívből gratulálok!! Nagyon szeretem a receptjeidet, gyakran járok Nálad. Csak így tovább, szeretnélek a 200. számnál is köszönteni!! :))

Névtelen

Gratulalok en is! NAgyon jo a blogod, nagyon sok mindent kiprobaltam toled, ha valami erdekeset akarok, nalad keresem:)

Puszedli

A számok mindent elárulnak.. :) Szívből gratulálok én is!

Király Mária

én is csak gratulálni tudok,mindég nagy örömmel mézek be hozzád,puszi.

Kata

Szívből gratulálok, a te érdemedet jelzik a számok:)) Kívánom, hogy még sokáig olvassunk téged!

Marcsi

Gratulálok! Szeretek hozzád bekukkantani.

Wise Lady

Gratulálok a 2x100-hoz!

erős ildikó

Nagyon szeretem a blogodat, gratulálok!:)

Ottis

Gratulálok Judith!Nagyon jól tetted, hogy elindítottad a blogot!

Emese

en is orulok hogy leirtad elmenyeidet, bevalt inyencsegeid... milyen jo szakacs rejlik benned... messze kellet menj hogy rajojjek :( ... kivanom hogy meg sokaig sussunk/ fozzunk egyutt :D.

Zsuzsa

Gratulálok, és veled örülök!:) puszillak

Jade

Koszonom szepen Mindenkinek a kedves szavakat!
Rendkivul kedvesek vagytok!

(Jelenleg itt nalam nem lehet latni a rendszeres olvasok taborat mar 2 napja - szerintem a rendszerben van vmi hiba - de amint ujra lathato lesz, sorsolunk!)

Zsuzsi

Itt a büszke 107. Isten éltessen, gratulálok én is!

Gál Edith

Szia Hugi,
Vegre ujbol irhatok neked!
Gratulalok a blogodhoz en is es azt kivanom, hogy meg sokaig orvendeztess minket a fincsi es erdekes recipeiddel:))
Pussz.

Related Posts with Thumbnails

Jade konyhája   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP