2009. július 5., vasárnap

Vasárnapi vacsora

A csirkemelleket a következő pácba tettem 1 órára:

  • 1 k olasz fűszer keverék (bazsalikom, zsálya, oregano, kakukkfű)
  • 1 tk dijoni mustár
  • só, bors
  • 3 k olaj
  • 1 k balzsamecet

Ezután tűzálló tálba tettem, letakartam alufóliával. Így sütöttem 200 fokon kb. 15-20 percig, majd a fólia nélkül készre sütöttem.

A krumplit úgy készítettem, ahogy néhány hete Mutternál láttam. A megpucolt krumpli hasábokat lobogó sós vízbe dobjuk, igy "előfőzzük" kb 8 percig, leszűrjük, majd fűszerezzük (só, paprika) és 3 k olajjal, valamint 3 k kenyérmorzsával beszórjuk. Így mehet a sütőbe és ropogósan finomra sül.


7 megjegyzés:

Deborah

Nagyon étvágygerjesztő vacsora:) Ha majd átnézel hozzám vár egy meglepi téged!

Budai Evódia

hú, ez igen!:)
és a mártás az egyszerű tartár vagy majonéz?

Kiskukta

Tetszik az blogod! Ez a vacsi meg nagyon jól néz ki!

Jade

Deborah, koszonom itt is!

Mutter, a martast keszen vettem... olyan jol nezett ki a polcon, nem tudtam ellenallni...

Kiskukta, koszonom szepen,orulok, hogy beneztel! A te blogod is tetszik es milyen aranyos babaid vannak! :)

Kiskukta

Köszi szépen a bókokat, jövök hozzád ezután rendszeresen.

szepyke

Mi az a pici piros rajta? Paradicsom? Ilyen pici? Vagy valami paprika?

Jade

Itt cseresznye-paradicsomnak nevezik, otthon koktelparadicsomnak. Anyukamnak termett a kertjeben is...
A salatakhoz ezt hasznalom inkabb, nem kell szeletelni, igaz a villat nehezebb igy beleszurni, mint a szeleteltbe... ;)

Related Posts with Thumbnails

Jade konyhája   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP