2009. június 26., péntek

Lényegtelen

Na akkor jöjjenek az én lényegtelen dolgaim is. Sokan valszeg unják már, éppen ezért nem is muszáj elolvasni, hiszen... lényegtelen:

  1. ... ha maximálisan kipihenem magam hétvégén, a hétfő számomra mégis nagyon nehezen indul be. Éppen ezért olyan tevékenységgel kezdem a napot, amit élvezek, közben zenét hallgatok, és lényegtelen,
  2. hogy kb. századszor hallgatom meg a JOY legújabban kiadott albumát (mondjuk minden reggel), a dalok hallatán máris élvezem az új napot!. Amúgy pedig lényegtelen,
  3. milyen nehézségekkel kell szembenéznem, mindig a pozitív oldaláról tekintem a dolgokat. Mert minden rosszban van valami jó. És ha azt a kevés jót a javamra fordítom, akkor már nem "szenvedtem" hiába.
  4. ... hány receptes könyvem vagy magazinom van - már nincs hol tartanom őket - mindig érdekelnek az újabbak. Tegnap éppen a polcon rendezgettem őket, ekkor megszólalt a Drágám, hogy nagyobb lakás után kell néznünk. Én helyeslően bólintottam a vendégeinkre gondolva akik mostanában voltak és lesznek nálunk. Mikor felnéztem rá, akkor értettem az utalást... :)
  5. ... milyen messze vagyok a családomtól, a szeretetüket folyamatosan érzem!
  6. ... hányszor pillantok a könyvespolcon levő esküvői fotónkra, még mindig egyre erősödik bennem az érzés: csodálatos férjem van!

Renitől jött a felkérés. Én továbbadom Deborának, Johannának és Editnek.

4 megjegyzés:

Budai Evódia

a 4-esen nagyon jót derültem.
a 6-ossal én úgy vagyok, hogy ezért sok helyen van közös fotónk:) bár ezt itt most megjegyezni lényegtelen:P DE az a lényeg:), hogy nagyon bátorít, ha más házaspárok is nagyon szeretik egymást...

Deborah

Tudom milyen a 6-os:).. nem ígérem azt meg, hogy mikor írok én ilyet, de fogok, ha ilyen szépen megkértél rá. Egy jó ideig úgy gondoltam blogom se lesz, amíg rá nem találtam egy nagyon szép gasztroblogra, meghozta a kedvem, a másikra nem is fogok valószínű, ha írok ilyen lényeges-lényegtelen listát, lehet csak neked küldöm el, aki kérte-az kapja címen;)... és még nekem is maradt egy nagyobb cukkinim.. csábító a feltett recepted.. de most két vizsgám is lesz egymásután, fel kellene hagyjak kicsit a konyházással és arra is figyelmet, időt fordítsak, hogy boldog nyaram lehessen:), nem mintha a sikeres vizsgákon múlna, de az is besegít;)

Jade

Evodia, koszi, hogy elolvastad. :) En is nagyon orulok a masok, foleg ismerosok boldogsaganak, hisz olyan jo boldognak lenni!

Deborah, en is ugy voltam vele, hogy annyi gyonyoru blog van mar.. De ugy indult be, hogy Anyukamnak kezdtem el fenykepezni a sutiket amiket keszitettem, mindig kivancsi volt az eredmenyre. Ha nem tole volt a recept, akkor elkerte... Igy aztan jobb volt, hogy minden egy helyen legyen... :)
A cukkinis oszinten mondhatom, fantasztikusan finom. Es nem tuloztam! Az a no csodas dolgokat muvel. Erdemes megezned a blogjat, tetszeni fog. :)
Sok sikert a vizsgakhoz, termeszetesen a sikeres vizsga oromet okoz. Es nyugodtabb nyarat...

Johanna

Férjem munkabeosztásának köszönhetöen minden nap más nap fekszünk le, de lényegtelen...
Aztán ha rajtam is eröt vesz az elkeseredés az élet terhe, gondja miatt, magamban ezt ismételgetem "de hát nekem semmi okom az elkeseredésre"...
A 6-hoz én annyit szeretnék füzni,nem tudom pontosan kinek a blogján láttam bejegyezve, hogy a világon neki van a legjobb férje,én megcáfolom, nekem van a legjobb férjem a világon:)

Related Posts with Thumbnails

Jade konyhája   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP