2009. június 26., péntek

Sajtos cukkini fasirt


Férjem nincs oda a cukkiniért, én viszont nagyon! Ő jobban odavan a sajtokért mint én, éppen ezért általában van itthon néhány fajta.
Mikor megláttam ezt a receptet, tudtam, ez így jó lesz. Nagyon jó lesz!
És igazam lett! Drágám nem hitte el, hogy cukkini is van benne... :)

Hozzávalók:
  • 2 közepes cukkini
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1/2 - 3/4 csésze zsemle morzsa
  • 3/4 csésze olasz sajt keverék (nekem volt itthon Muenster, füstölt és Cheddar, de lehet Parmezán vagy Romano)
  • 3 tojás
  • bors
  • olaj a sütéshez

A cukkinit megmossuk, majd lereszeljük. Megsózzuk, hagyjuk 5 percet állni, majd kicsavarjuk a levét. Hozzáadjuk a fokhagymát, morzsát, sajtot, borsot, tojást. Összekeverjük, ha kell még sózzuk, majd kézzel fasírtokat formázunk. Forró olajban aranybarnára sütjük. Nekem 15 fasirt kerekedett belőle.

Az illata sülés közben hmmm, fenséges!!! Ranch salátaöntetbe mártogatná a férjem. Én az olasz ízesítésűbe... :)

Jó étvágyat!

A receptet itt láttam és egyszerűen belezúgtam.

0 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails

Jade konyhája   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP