2009. június 20., szombat

Macaroon Update


Újra felgyűlt néhány tojásfehérjém és egy újabb recepttel próbáltam ki a kókuszos csókot. Szerintem ez mégjobban sikerült, mint a korábbiak.
Díszitésképpen színes gumicukorkákat tettem a közepébe - ezúttal ugyan nem csokiztam Szepykének tett ígéretemhez híven - de majd legközelebb, amikor több időm lesz...
Hozzávalók:
  • 1/2 cup vagy 4 tojásfehérje
  • 1/2 kiskanál vanília kivonat
  • csipet só
  • 1 cup/csésze cukor
  • 3 cup/csésze kókuszreszelék
  • 1 kanál keményitőliszt

Felvertem a tojásfehérjéket, hozzáadtam a vaníliát, sót, majd kanalanként a cukrot és kb 5-6 percig vertem, míg a cukor szemcséit nem lehetett érezni. Fakanállal lazán belekevertem a kókuszreszeléket és keményítőt.

180 fokos sütőbe tettem kb 18 percre, amíg kezdett aranysárgává válni.

Fontos, hogy a hab állaga ne legyen híg, különben sülés közben szétfolyik. A mértékeknél fontos a tojások nagysága is, ezért ha túl laza, tegyünk még hozzá kókuszreszeléket.


Taste of Home: Baking Classics, p. 312

2 megjegyzés:

Nina

Hello Judith, what a beautiful delicious food and fantastic presentation you have here!
Congratulations and I will visit you soon again!

Jade

Hi Nina!
Thank you for stopping by and also for the compliments!
I checked out your blogs, wowwww, you left me speachless!!! What great things you do! Congrats Yourself!
And I will sure visit you again! :) Have a great day!

Related Posts with Thumbnails

Jade konyhája   © 2008. Template Recipes by Emporium Digital

TOP